Is het veilig om bankafschriften uit te printen in de bieb?

Voor de aanvraag van een toeslag heb ik de bankafschriften nodig van de laatste 3 maanden,ik heb ze gedownload en ze verstuurd naar mijn mailadres.Helaas heb ik geen printer,ik vraag me af of het veilig is om mijn papieren uit te printen in de bieb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, aangezien een priner niks opslaat en u ze erzelf kunt uithalen.
Wel moet u rekening houden dat u ze niet op de computer zelf opslaat of weer verlaat zonder u acount af te melden. verder is er geen gevaar :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is veilig, want zelfs al zou je de afgedrukte exemplaren in de bieb laten liggen, dan kan niemand er iets mee. Het voelt hooguit onprettig als iemand je saldo, uitgaven en inkomsten ziet, maar dat heeft niets met veiligheid te maken.
paulus811