Als je een paypal rekening opent, krijg je dan een pasje opgestuurd? Of word er niets van post naar je toe gestuurd?

Mijn ouders zullen er niet bepaald blij mee zijn als ik geld uitgeef aan 3 spellen (eenmalig, ookal ben ik 19). Dus hierom wil ik niet dat zij weten dat ik een paypal rekening heb. Is het mogelijk dat er geen post wordt verstuurt door paypal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Paypal stuurt je geen post. Je hebt alleen een online account, die je dus kunt koppelen aan bijvoorbeeld je creditcard of je bankrekening. Als je het aan je bankrekening koppelt, is het wel te zien. Want Paypal stort 2 kleine bedragen op je rekening, en dit moet je later invullen op de site, om te bewijzen dat de bankrekening wel echt van jou is. Dus als je ouders je transacties daar bekijken, kunnen ze zien dat je Paypal hebt. Let wel goed op dat je het wachtwoord van Paypal echt nergens anders voor gebruikt, en dat je een goede kiest. En let op met uitgeven, de verleiding is groot om vanalles te kopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100