Mijn vader is overleden, maar ik heb nooit contact met hem gehad, heeft dat invloed op mijn aanvullende beurs?

Hij heeft nooit voor me gezorgd, ik heb hem gewoon nooit gekend.

Heeft dat dan wel invloed op mijn aanvullende beurs bij mijn studiefinanciering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat ligt er een beetje aan. Als jij nooit contact hebt gehad met hem, dan denk ik dat je zijn inkomen ook niet hebt vermeld bij het aanvragen van de studiefinanciering. In dat dat geval zal het overlijden van je vader geen gevolgen hebben voor je studiefinanciering. Als je dit wel hebt gedaan, dan is het mogelijk dat je nu meer studiefinanciering kunt ontvangen door je aanvullende beurs.