Hoe kan je gebruik maken van tolwegen en parkeren zonder bankpas?

Een van de nieuwe wijzigingen van de bankpas is de mogelijkheid om betalen met de bankpas. Volgens informatie van een van de medewerkers van de bank zelf kan je bij deblokkeren die activiteit niet meer activeren.
Vandaar de vraag hoe het dan zonder kan.
(Geen discussie, maar ik lig soms onder een andere steen dan degenen die er gebruik van maken. Alle stenen tillen wordt een beetje zwaar. :))

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er wordt sinds kort door enkele banken de mogelijkheid geboden om met onze PINpas te betalen op buitenlandse tolwegen en parkeerplaatsen, zonder het intoetsen van de PIN-code. Je haalt dan de pas door het apparaat en je hebt betaald.

Blokkeer je deze functie via internetbankieren, kun je dit niet meer herstellen.

Je zult dan contant moeten betalen bij tolpoortjes en betalen met PIN-code bij parkeerplaatsen.