Ik krijg een uitnodiging voor een gesprek bij bedrijfsarts waarbij baas en p&o consulent aanwezig zullen zijn. Welk recht heb je dan als werknemer?

In relatie tot mijn vraag; ik heb ms en ben enkele weken in de ziektewet.

Toegevoegd na 1 minuut:
twee weken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt in ieder geval het recht om te vragen of zij er niet bij zijn want wat jij bespreekt met de bedrijfsarts over je ziekte moet geheim blijven als jij dat wil.

Probeer dus de bedrijfsarts voor die tijd te bereiken om te vragen wat de inhoud van het gesprek zal worden. Als het gaat over alleen reïntegreren en hoe dan mogen ze er bij zijn, maar niet als het gaat over de ziekte zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor uw antwoord. Het heeft me zeker gesterkt.