Hoe kan ik een iban nummer naar rekeningnummer converteren?

Via de ING bankier app kan ik niet overmaken met een lang nummer. Het is van Click and Buy

DE43 3006 0010 0000 0664 64

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat is rekeningnummer 66464 bij de WGZ Bank in Düsseldorf.
ronron1212
10 jaar geleden
Je moet niet converteren het iban nummer is een onderdeel van het rekening nummer.

Het beste antwoord

Dat is een Duits nummer, gebruik je wel de "overschrijving buitenland". Ik heb het even met mijn giro geprobeerd en de opdracht werd zonder problemen gemaakt.