verbouwing op het werk?

wij gaan 12 dagen dicht voor verbouwing nu moeten wij wel tussen doorkomen werken nu is er gezegd als je niet aan je uren komt dat van je vakantie uren wordt afgehaald ik heb een contract van 12,5 uur ik werk in de avonden en op zaterdag op zaterdag is er wel werk voor mij te doen maar in de avonden niet dan zou ik 6 uur per week missen hij vindt dat ik dan maar overdag moet komen maar hij weet dat dat niet gaat met 3 kinderen mag hij het zomaar van mijn uren inhouden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor werk moet je dan doen dat het 's avonds niet kan en overdag wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
overdag moeten schappen ingericht worden wordt er een curcus gegeven en middag wordt er schoongemaakt en opgeruimd

Antwoorden (1)

Nee. Inhouding van vakantiedagen mag niet.
Dat er niet kan worden gewerkt is een omstandigheid die voor rekening werkgever.
Dus doorbetaling loon. Zonder inhouden vakantiedagen.
Opbouw vakantiedagen loopt gewoon door.

Brief schrijven aan werkgever.
Vragen waarop hij inhouding baseert (wet, CAO ?)
Geef hem 1 week voor antwoord.