Wat moet ik doen als mensen niet betalen in deze situatie?

Ik heb kleding gemaakt voor een mevrouw. Ze moest nog betalen voordat ik het zou verzenden. Ze vroeg hoeveel ze nog moest overmaken. Ik heb toen het bedrag genoemd dat tussen de afgesproken grenzen ligt. Ze heeft na ongeveer een week nog steeds niet gereageerd. Wat moet ik hiermee doen? En met de kleding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Haar bellen of mailen en zeggen dat je het bedrag nog niet op je rekening hebt ontvangen.
In ieder geval niet de kleding opsturen voordat alles is betaald.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik zou in het vervolg een aanbetaling vragen want als je klant de kleding niet meer wil,dan zit je met kleding opgescheept waar je niets aan hebt of je moet het via MP zien te verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou haar te kennen geven dat het bedrag binnen 14 dagen betaald dient te worden.
Misschien kun je erbij zetten dat als zij in gebreke blijft,je genoodzaakt bent om de kleding te verkopen omdat jij ook je inkomsten moet hebben voor het werk dat je gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou haar mailen dat ze binnen 2 dagen moet reageren en binnen vijf dagen moet betalen anders staat het op marktplaats en is ze haar geld kwijt. Twee weken vind ik te laat en ik vind ook dat als je 2 wk vraagt ze veel eerder op je mail moet reageren. Het kan overigens ook zijn dat ze op vakantie is?