Paypal voor grote bedragen?

Ik wil mijn laptop verkopen voor 500 euro. Iemand uit Amerika wil via paypal betalen. Is dat veilig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Powergen
10 jaar geleden
Let op met het verkopen naar het buitenland!

Het beste antwoord

Pas op! Dit is een bekende oplichtingstruc. Iemand uit het buitenland die koste wat kost jouw laptop wil kopen, maar met smoesjes over de betaling komt en uiteindelijk ben jij geld kwijt. Deze truc is ook vaak in combinatie met PayPal.
Trap er dus niet in.

Even terug naar het onderwerp: ja hoor, je kunt grote bedragen overmaken met PayPal, maar je moet zelf wel zorgen dat het veilig is en de betaler kan via de kopersbescherming zijn geld vaak ook nog terug krijgen (en dan ben jij het dus kwijt)