Prepaid bellen

Ik wil graag een telefoonabonnement met mobiel internet (voor een android toestel dat ik al heb), maar zonder dure belbundel van 25 euro voor 8000 minuten terwijl ik al een andere (gratis) telefoon heb om te bellen.

Waar vind ik een fair-use of flat-fee bundel voor een schappelijke prijs ZONDER dure belbundel eraan vast?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ben, 15,99 voor 500 belminuten + 200 smsjes of 500 smsjes ipv 500 belminuten. Je kunt het iedere maand opzeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie hier *geen* internet... dan betaal ik dus 16 euro voor het bellen, terwijl ik al gratis kan bellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps verkeerd gelezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geeft nix joh
Kijk eens op www.simpel.nl.
Daar kun je vanaf 2,50 per maand terecht.
Voor bellen, voor sms-en en/of mobiel internet.
Werkt via het KPN netwerk, dus goed bereik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het bellen heel aardig, maar voor het internet niet, want je betaald voor 40Mb net zoveel als bij een ander onbeperkt. En die 40Mb stook je waarschijnlijk in 1 dag op.
Simyo is de beste. Geen abonnementskosten, zéér transparant tarief per seconde en voor internet: dagbundels òf een maandbundel voor een 10'tje. Geen verplichtingen, nergens aan vast, gratis nummerbehoud.

Nee, ik werk NIET by Simyo of zo...