Klopt het dat een Rechter bij het Europees Hof van Justitie 20.666 netto per maand verdiend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je daarbij?

Het beste antwoord

Nee, het is een hele euro meer en dan is het een bruto bedrag (inkomens zijn nooit netto) exclusief toeslagen/vakantiegeld

De Rechter bij het Europees Hof krijgt zeer goed betaald. Hij verdient 20.667 euro per maand. Dit is exclusief toeslagen, vakantiegeld en pensioen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet u dan toevallig hoeveel hij dan verdient?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor: 20.677 bruto plus 8% vakantietoeslag en nog andere toeslagen (niet bekend).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als je rijk wilt worden moet je gewoon die baan nemen. (ik neem aan dat je alleen niet erg lang zal leven als rechter.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL inbloed, ja ik blijf toch maar postbode, ik word alleen maar door honden belaagd ipv criminelen uit het voormalig oostblok ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inbloed waarop bazeer je dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en Pelle? is dit bedrag netto of bruto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik toch al in mijn antwoord gezet? Alle inkomens die je ergens hoort of leest zijn bruto! Nergens worden netto bedragen genoemd omdat je dat niet weet, dat ligt aan de situatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het zelf berekenen hier: http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto en dan kom ik uit op ruim 10675 per maand netto uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Studentjes moeten wel lezen natuurlijk. Plus voor dit duidelijke antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je rijk wilt worden moet je die baan nemen? Het is niet een kwestie van inschrijven en je hebt de baan, dat begrijp je neem ik aan? De rechters bij het Europees Hof zijn de crème de la crème van alles wat met rechten te maken heeft; ze verdienen echt niet voor niets zoveel geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik inderdaad, ik studeer rechten in mijn HBO master en binnenkort nog eens WO Rechten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn reactie was ook meer bedoeld naar Inbloed, naar aanleiding van deze opmerking: "Dus als je rijk wilt worden moet je gewoon die baan nemen."