Kennis zit bij de VKB, nou is het zo ik ben dakloos, kan zij mij in huis nemen zonder problemen?

Ik ben een 20 jarige jongen die van de 1 op andere dag dakloos is geworden, beetje begrip voor mijn situatie is gewenst. Het is niet zo dat ik iets stouts deed en daarom het huis uit ben getrapt. Maar gezin waar ik woonde steunde mij niet meer in mijn proces.
Nu is het zo dat ik bij iemand terecht kan. Nu weet ik alleen niet of die persoon daar een probleem mee krijgt, worden de financiële dingen anders voor de persoon die mij wilt helpen of?
Nou ja hebben jullie meer informatie nodig hoor ik het wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
kennis bij VKB?Werkt ze daar?heeft ze daar een financiele regeling.
meer info ,ja graag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Financiële regeling heeft zij daar
Poet
10 jaar geleden
Wat is dat, VKB? Volkskredietbank? Volkskrant Banen? Vrijzinnge kerkenbond?
Google geeft geen duidelijkheid
Poet
10 jaar geleden
En wat is dat voor een proces? Dat roept bij mij het beeld op van iemand die al 10 jaar zegt te stoppen met een verslaving maar dat feitelijk niet wil/kan. Of iemand die met een wel heel ellendige scheiding bezig is. Of een slepende rechtzaak? Een schuldsaneringstrjaject dat niet opschiet? Een psychiatrische problematiek? Ik vraag dit niet zomaar. Maar dit zijn namelijk stuk voor stuk zaken waar de persoon waar je bij in huis wilt gaan wonen zelf ook wel eens de financiële gevolgen van zou kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mevrouw in kwestie zit in de schuldsanering, heeft dus schulden.
Poet
10 jaar geleden
Ok. Heeft ze verder gewoon een baan? Dus geen uitkering ofzo?

Antwoorden (1)

Als ik werkende ben - dus niet afhankelijk van allerlei instanties - mag ik zeker iemand zoals jou vooruit helpen.

* VKB is mij onbekend. Wanneer dit een uitkerende instantie is gelden er andere regels, waardoor je dit antwoord als niet gelezen kunt beschouwen.

suc6