Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

na hoe lang kan je weer pinnen bij een andere bank dan je zelf heb, vanochtend vroeg gepind wanneer kan ik weer pinnen bij andere bank?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Na 24 uur van jou laatst gepinde tijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na middennacht
Als je het maximum hebt gepind voor de dag dan kun je de volgende dag weer pinnen bij een vreemde bank dat is het zelfde als bij je eigen bank. Je moet wel voldoende saldo op je rekening hebben om de volgende dag te kunnen pinnen bij een vreemde bank geldt ook bij je eigen bank.
(Lees meer...)
ronron1212
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller wel begrijpt geld op zijn of haar rekening moet hebben voordat er kan worden gepind.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja mag ik hopen maar als je het er niet bij zet is er wel weer iemand anders die dat dan weer opmerkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je mist de kern van de vraag. Je mag maar 1 keer per dag pinnen bij een vreemde bank. Als je in de ochtend pint bij een vreemde bank kun je in de middag niet meer pinnen bij een vreemde bank, ook al heb je voldoende saldo en je maximum is nog niet berreikt.
Dit is na middernacht, want dam start de nieuwe dag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding