Waarom kan ik niet internetbankieren?

Ik heb een Rabo WereldPas en ik kan niet internetbankieren. Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet. Moet ik hiervoor naar de bank?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet een contract hebben met de bank om te kunnen internet bankieren. Dan krijg je ook een decoder om te kunnen inloggen. Dus ga naar de bank en sluit een internet bankiet contract af.

Als het goed is heb je de 'random reader' (dat rekenmachien-achtige ding) al ontvangen. Dat apparaat genereert de code voor het inloggen op de Rabobanksite en de code voor het accorderen van betalingen. Dat werkt echter alleen als de bank jouw pas al heeft gekoppeld aan de mogelijkheid om te internetbankieren. Ik vermoed dat dit laatste nog niet is gebeurd. Daarvoor moet je contact opnemen met de bank. Mocht je meerdere bankpassen van de Rabobank hebben, dan kun je met al die passen geld opnemen en betalen maar slechts met één van die passen toegang krijgen tot internetbankieren. Waarom dit zo is, weet ik ook niet. Heb zelf twee passen van de Rabobank en eens gevraagd om ook 'de andere' aan internetbankieren te koppelen maar 'dat kon niet'.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100