Ik heb een groupon bon gekocht die ik wil verkopen, waar kan ik dit?

Ik heb een groupon bon gekocht, maar i.v.m. de reis wil ik deze bon graag verkopen. Is er een site op internet waar ik deze bon kan aanbieden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de reguliere verkoopsites zoals Marktplaats en Speurders.

Vraag is alleen hoeveel interesse men heeft. Ik zou het redelijk tricky vinden, je weet als koper immers niet zeker of de bon al verzilverd is en of de bon wellicht aan meer mensen verkocht wordt.

Misschien kun je 'm in de vriendenkring slijten, dat is wat vertrouwder. :)