Wat kan je nou precies doen als je hbo facility managament hebt gestudeerd?

Het klinkt interessant, maar heb er geen duidelijke beeld bij..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is erg veel werk in, want bij elk groot gebouw loopt wel een facility manager rond, die zorg draagt voor onderhoud en vernieuwing in het gebouw. Hij zoekt een aannemer voor bijvoorbeeld het opnieuw inrichten van alle toiletten, en maakt een werkschema, dan controleert hij of de werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals overeen gekomen. Het schoonmaken van de ramen, het herstellen of vernieuwen van de dakbedekking valt onder zijn verantwoordelijkheid. In een gebouw zoals een ministerie is werk genoeg voor een facility manager.