Hoeveel kost gas, water en licht per maand voor twee personen in een flat?

Het gaat hierbij om een kleine flat voor twee personen zonder centrale verwarming.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat je gemiddeld € 150,- per maand kwijt bent.

Kijk ook dit lijstje eens na.

http://www.nibud.nl/uitgaven/huishouden/gas-elektriciteit-en-water.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor 2 personen is het belachelijk veel hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets zijn wij ook kwijt inderdaad met zijn tweeën in een appartement.
Ik woon in een rijtjeshuis ook met ze tweeën en wij zijn voor gas, licht en water €100,- per maand kwijt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt zowel aan het huis als aan het gebruik ik betaal bijna 200 per maand voor 2 personen ik woon dan wel in een hoek woning