Waar wissel ik me geld in?

Hoi,

Ik zou graag willen weten waar ik mijn geld gemakkelijk zou kunnen wisselen?

Ik heb nu 200 euro contant in 50 euro briefjes, maar ik moet het juist hebben in 10 euro briefjes, weet iemand waar je dat kan doen tegen een kleine vergoeding?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kan je gewoon de bank binnen lopen en even vragen.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan, maar had gehoord dat er speciale plekken zijn waar het kan.
Amadea
10 jaar geleden
Degene van wie je het hoorde heeft vermoedelijk gedacht dat het ging om het wisselen van vreemde valuta in euro's.

Antwoorden (2)

Bij de bank is de meest logische optie, volgens mij rekenen ze daar ook niks voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de bank mag je een aantal keren per jaar gratis storten. Als je dat doet en bij een automaat 10 euro pint, of bij de RABO bank die automaten heeft waar je aan kunt geven hoe je je geld wilt pinnen heb je je doel bereikt.