waar is bij rabo internetbankieren de knop eigen rekening gebleven?

Ik wil graag geld overboeken tussen mijn eigen rekeningen, daar was vroeger de handige knop 'eigen rekening' voor. Deze zie ik nu nergens meer is er een vervangende knop of moet ik het rekeningnummer gewoon bij een normale opdracht intoetsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Die knop is verleden tijd.

Je klinkt nu op de knop 'nieuwe opdracht'. In het scherm dat dan volgt, klik je op de uitschuifpijl bij 'ten name van'.

Bovenin zie je, netjes gegroepeerd, je 'eigen rekeningen' staan onder de toepasselijke kop 'eigen rekeningen'.

Daaronder staan alle andere die je ooit hebt opgeslagen, onder de kop 'adresboek'.

Vind het wel handig...
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Perfect, het werkt nog beter dan de knop van vroeger. Merci! =)