Ik wil iets kopen uit de Google Market, maar doe dit het liefst met een prepaid creditcard. Welke prepaid creditcard is de goedkoopste/beste hiervoor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik altijd de 3V Card. Dat is een kassabon die je kan halen bij o.a. de Primera. Voor prijzen en meer informatie zie de link hieronder. Wat je doet is je gaat naar de primera, vraagt naar een 3v kaart voucher, en dan betaal je hoeveel je nodig hebt en een kleine 'belasting' zoals ik het noem. Dan als je thuis bent ga je naar de website van 3v card, en vul je de gegevens in. Dan heb je een creditcard! Als je nog wat losgeld erop hebt staan dan kan je dat altijd terugstorten naar je eigen rekening en dat werkt ook, heb het zelf ook vaak zat gedaan.