wanneer uitbetaling na terugsturen rekeningopgaaf belastingdienst?

ik heb een brief ontvangen van de belastingdienst waarin ze aangeven dat ze mijn rekeningnummer niet hebben, die heb ik afgelopen vrijdag ingevuld en opgestuurd, wanneer kan ik het geld nu verwachten? ging om een uitbetaling namelijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het duurt ongeveer een week/ander halve week voor ze het in hun systeem hebben. Dan krijg jij nog een brief dat het rekeningnummer is gewijzigd en daarna betalen ze binnen 10 dagen uit.