Mijn bewindvoerder zegt dat ik alleen kwijtschelding van de waterschapsbelasting krijg als ik boven de 908 zit met het inkomen.Klopt dit?

Volgens mij moet er toch een kwijtscheldingsformulier ingevuld worden?

En ik heb een Wahjong uitkering van 913 euro,dan moet ik toch kwijtschelding krijgen?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik bedoel natuurlijk onder de 908 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op, of iets meer dan de bijstandnorm krijgt, heb je daar recht op, gezien jouw inkomen vermoedt ik dat je 21 jaar of ouder bent, dan krijg je in de bijstand:
Als alleenstaande: € 627,93
plus € 33,05 vakantietoeslag
Is in het totaal € 660,98
Daar val jij met je 913 dus ruim boven, dan kom je niet in aanmerking.
Maar in jouw geval zou ik zeker kwijtschelding aanvragen, de norm daarvoor verschilt per gemeente, dus kan het afwijken in jouw gemeente. Aanvragen kost niets, dus gewoon doen, dan weet je waar je aan toe bent.
Ik geef je weinig tot geen kans, dus ik denk je bewindvoerder gelijk heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hij heeft gelijk je krijg de kwijtschelding als alleen staande alleen als je onder de norm van € 908 zit.
ronron1212