Met welke opleiding kan ik uiteindelijk dance evenementen organiseren?

Ik vind dance evenementen echt top bijv. Tomorrowland. Maar...

* Hoe begin ik?
* Wat moet ik minimaal hebben?
* Welke opleiding is geschikt voor zoiets? (Vanaf Niv3 MBO?)
* Hoe kan ik een succesvol discotheek beginnen net zoals Matrixx, Nijmegen

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar heb je geen opleiding voor nodig. Een beetje kennis van de materie is natuurlijk wel handig, maar die kennis kun je overal op doen. Een beetje kennis over zaken doen is ook wel handig, maar die haal je bij de Kamer van Koophandel of bij de Rijksoverheid. http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/onderwerp/bedrijf-starten-kopen?gclid=CMeKttXxibYCFRDKtAodMl8AyQ Wat je vooral nodig hebt is: Lef, durf, energie, handelsgeest, verkooptalent, enthousiasme, talent om te zien wat goed is, oog voor wat mensen willen. Dat is allemaal niet op school te leren. Geld heb je ook nodig. Veel geld. Daar heb je sponsors voor nodig, dus je moet mensen kunnen overhalen om in jouw ideeen te investeren. Verder hoef je niets minimaal te hebben. Als je maar weet wat je nodig hebt. Want alles is te huur, zeker als je pas begint. Hoe je een succesvolle discotheek kan beginnen kan niemand jou vertellen. Of iets een succes wordt hangt van te veel (onvoorziene en onvoorspelbare) factoren af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100