Heb je recht op een toeslag naast je wajong als je inwonend bent bij iemand?

Ik kreeg vandaag een brief binnen van het uwv dat ik recht heb op een toeslag naast mijn wajong uitkering.
alleen in de brochure staan alleen de regels voor samenwonen en voor als je kinderen heb dus weet iemand hoe dat zit als je gewoon bij iemand inwoond? wordt er dan alsnog gekeken naar alle inkomens in dat huis of alleen naar mijn uitkering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De hoeveelheid mensen waar je mee in een huis woont heeft invloed op je toeslag, als je een zelfstandige woonruimte hebt, dus met eigen voordeur en eigen voorzieningen, dan heb je wel recht op de toeslag, als je twijfelt neem dan contact op met het UWV.