Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik oude duitse biljetten van 1910 verkopen of inwisselen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Ivana
11 jaar geleden
In tegenstelling tot muntgeld hebben biljetten die niet meer in gebruik zijn weinig tot geen waarde. Misschien een of andere hobbyïst die er nog iets voor over heeft.
Je kunt het proberen op Marktplaats.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer bij een munthandelaar, maar reken niet op enige opbrengst. Daar zijn er heel heel veel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Duitse marken
Waar wisselen? In alle kantoren van de Deutsche Bundesbank. In Noordrijn-Westfalen zijn er in Aken (Römerstr. 50), Bielefeld, Bochum, Dortmund, Düsseldorf, Duisburg, Essen, Hagen en Keulen.
Wat wisselen? In Duitsland kan u zowel DM-biljetten als munten inwisselen, en dat onbeperkt in de tijd. Uitgezonderd een DM 50-biljet uit 1948 en een DM 2-munt uit 1951 kan u alle Duitse geld uitgegeven sinds 1948 omwisselen.
Meer info: www.bundesbank.de
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus biljetten van 1910 niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik begrepen heb niet, het kan met biljetten vanaf 1948, zoals het hier staat, neem even contact op met de bundesbank, die kunnen je er meer over vertellen, ik denk dat je toch op zoek moet naar een verzamelaar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding