Ik heb 12 jaar geleden op mijn werk 2 wervels gebroken . Tot op de dag van vandaag nog altijd pijn. Ik heb nooit een Claim ingediend Kan dat alsnog ?

Ben daarna afgekeurd, dus ook financiële schade.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
waarom kom je daar nu pas mee dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb tot op de dag van vandaag nog altijd pijn.
Ik was congierge op een school en kon goed met
het personeel opschieten. Ik durfde het toen niet
ronron1212
11 jaar geleden
Als het gewoon een ongeluk was heb je geen recht op een schade vergoeding. Daarom het je een uitkering.

Antwoorden (2)

Je zal dan wel met bewijzen moeten komen, dat jouw toenmalige werkgever aansprakelijk is voor jouw schade, als je dat kan, is het de moeite een advocaat in de arm te nemen en dit voor te leggen aan de kantonrechter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De tijd tussen het ongeval en de claim is wel heel erg lang. Zoals er al gezegd is je moet aantonen dat er een relatie is tussen het ongeval en de pijn. Daarnaast moet je aantonen dat je voor het ongeval geen rugklachten had. Je kan het proberen maar het wordt super moeilijk en stressvol is het dat je waard?