Is het nog steeds mogelijk om bij een Ing filiaal een bedrag contant te storten op iemands rekening die mij een Acceptgiro heeft toegestuurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Volgens de site van ING wel, zie 3e punt bij 'wat is geld storten'.

"Geld storten
Geld storten kan eenvoudig bij een stortautomaat of aan de balie van een ING-kantoor.

Wat is geld storten?
Geld storten op uw Betaalrekening
Geld storten op de rekening van een derde
Contant betalen van acceptgiro's
Storten in een stortautomaat of aan de balie van uw ING-kantoor "

Naar mijn mening, is het wel een 'ouderwetse' methode nu vrijwel iedereen over een bankrekening beschikt. Maar als je geen bankrekening hebt, is het de enige methode om aan iemand te betalen via een acceptgirokaart.
Computoon
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt nog altijd contant storten op een rekening, dat kost je 12,50 stortingskosten.