binnen hoeveel dagen wordt het geld overgemaakt naar een andere bank rekening?

Ik heb een ps3 gekocht via marktplaats
Dinsdag het geld gestort en nog steeds niks gehoord of gekregen
Zal het geld wel aangekomen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
SnakeEye
11 jaar geleden
Ik hoop dat je weet wat je doet. Een betaling vooraf zonder het product gezien te hebben...

Antwoorden (3)

Dat duurt vaak wel een dag of 2, vandaag zou de ander het geld op zijn rekening moeten kunnen zien. Pas daarna zal hij gaan verzenden. Mail gewoon even met de vraag of het geld is aangekomen en wanneer hij gaat verzenden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In mijn persoonlijke ervaring is het geld meestal overgemaakt tussen 1 minut en 3 hele dagen. De tijd is erg afhankelijk van de verschillende banken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitgaande van een 2 Nederlandse banken scheelt het meestal 1 dag. Ooit 2 dagen afhankelijk van de tijd dat je het overmaakt.
Bij buitenlandse banken kan het ooit langer duren.
Wanneer de banken gelijk zijn aan elkaar zoals bijvoorbeeld ABN naar ABN duurt een transactie om de nabij de anderhalve minuut.

In het slechtste geval is het geld wel binnen. Maar kiest de verkoper ervoor om het artikel niet te versturen oplichting dus. Maar ik hoop voor jou dat alles goed komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoop ik ook maar ik heb de bank gebeld en ze zijden dat het 1 tot 3 volle dagen kon duren