Is het mogelijkheid om een vergoeding te krijgen voor een internet abonnement ?

voor school heb je internet nodig. het leven is zo duur dat ik verder moet gaan bezuinigen. dit doen we al op veel dingen. is er een vergoeding mogelijk zodat we internet aan kunnen houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt in de bibliotheek, een restaurant/café, of trein gaan zitten om gratis te internetten.
Antoni
11 jaar geleden
In veel bibliotheken en buurtcentra kan gratis gebruik worden gemaakt van het internet. Dit gebruik is dan wel vaak gebonden aan een tijdslimiet.

Het beste antwoord

Soms id het mogelijk om via Bijzondere bijstand ee vergoeding te krijgen. Maar dit hangt van de gemeente af, die beopaalt waar ze dat potje voor gebruiken. Informeer eenss bij de sociale dienst van uw gemeente
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel voor je antwoord en optie.

Andere antwoorden (2)

Nee dat is niet mogelijk je krijgt hier nergens een vergoeding voor.
ronron1212
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Ik ben erg verbaasd over de stelligheid waarmee je dit antwoord geeft! Het lijkt alsof je alle subsidieregelingen en andere voorzieningen van alle gemeenten en alle andere organisaties kent en dat is onmogelijk! Daarom heb ik een duimpje omlaag voor je antwoord gegeven.
ronron1212
11 jaar geleden
Antoni moet je gewoon doen maar veel subsidies worden afgebouwd crisis weet je nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een min voor je. Jij denkt dit, weet je het ook zeker en heb je hier ook onderbouwing voor?
ronron1212
11 jaar geleden
Voor school en dan een bijdrage van de overheid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/hoger-onderwijs/collegegeld-en-studiefinanciering
Maar of die ook voor internet een vergoeding geeft? :p
ronron1212
11 jaar geleden
Is het nu ja of nee moordigger
Nee, thuis krijg je de vergoeding niet. Maar als je een laptop hebt met wifi adapter kun je toch gratis internetten. Ga met je laptop naar de bibliotheek, de macdonalds of een andere plek met gratis wifi. Daar kun je dan internetten. Je zou ook de buren om een wachtwoord van hn draadloze verbinding kunnen vragen en ze hiervoor een kleine vergoeding per maand ofzo betalen. Wie weet willen ze je wel helpen.