Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk predikaat verdient een bedrijf dat bezoekers met een garaffineerd straf en beloonsysteem aan zijn wil onderwerpt?

Ten einde de volledige controle te hebben over de eigendommen, persoonsgegevens en onderlinge correspondentie van de bezoekers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
810
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan het aantal punten als 'Goeie Vraag!' , in dit eerste half uurtje, te zien zijn er genoeg die problemen hebben met zo een beleid... ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Geen.De bezoekers kunnen ook wegblijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n bedrijf gedraagt zich slechts als een gemiddelde, democratisch gekozen westerse regering. Het predikaat zou dus vergelijkbaar zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het goed om even hier http://www.sanomadigital.nl/en-web-Werken_bij-Vacatures-Stage_Amsterdam-Stagiair_Goeievraag.nl.php te reageren, dan krijg je een kijkje in de keuken en snap je wellicht ook dat er nu eenmaal regeltjes moeten gelden om een lopend geheel te houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verdient op zijn minst het predicaat bedrijf.

Voor het overige heb ik geen idee waar je het over hebt.

Tenzij het nog steeds over je grieven t.a.v. GV gaat.

Ik zou zeggen, pak een lolly uit de snoeptrommel en ga lief spelen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Het predikaat: Slim!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is macht(lees crimineel)... Macht van te gelde maken van ideeën en eigenlijk crimineel dus...

Dat predicaat is wel duidelijk... En dan weet je het wel over welke site dat dit gaat... Weet iedere lezer dezes om welke site dat dit gaat?

Zij die weten spreken niet, zij die spreken weten niet... (Lao Tse, Tao Teh Ching)...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij die schrijven, weten ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Woeha..., Zij die wissen weten niet, zij die weten wissen niet..(Goeievraag).....
Ongeveer even slim als de gemiddelde ouder die zijn kind op probeert te voeden met paaien en maaien.

Goed bekend met de gemiddelde voorkeuren van ons kwijlende bezoekers...

Bezoekers die niet gevoelig zijn voor dit mechanisme zullen niet terugkeren, dus er treedt vanzelf selectie op...

Operation Mindf**k is er niks bij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dictatoriaal lijkt me wel een geschikte,maar dan listig verborgen,totdat je iets doet waarvan ze niet gediend zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het predikaat slim. Ik zou willen dat ik het zelf bedacht had.

Een bezoeker kan er altijd voor kiezen om te vertrekken. Zolang ze niet met een paar potige kerels voor de deur staan met de vraag of ik mijn portie vragen vandaag nog wil beantwoorden. Vind ik het allemaal prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Organisatie.

Het 'willen onderwerpen' is onbepaald en onduidelijk is om welke controle, eigendommen, persoonsgegevens en correspondentie of bezoekers het gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dit het predicaat "droom bedrijf " geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding