Kun je je ING app op twee telefoons installeren, dus de app met dezelfde rekeningen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.5K

Antwoorden (3)

Ja dit kan.

Ik heb dat zelf ook namelijk.
Had je het gewoon geprobeerd dan had je het al geweten :)

Toegevoegd na 4 uur:
Mijn eigen telefoon en die van mijn vriendin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan ik heb het zelf op 1 iphone
1 galaxy s3
en 2 ipads alles kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedenk je dat als je de App van ING op je telefoon installeert, je daar ook je TAN codes op binnen krijgt. En dat de beveiliging van je telefoon over het algemeen erg slecht is. Als je er al een code hebt opzitten, dan typ je die tientallen keren per dag in en kan men die gemakkelijk afkijken. En het blokkeren van je TAN gaat ook moeilijk, als je je telefoon bent verloren.

De basis van de TAN-codes is juist dat de verstrekking van codes op een andere manier gebeurt (via telefoon) dan het gebruik ervan (was op computer). Nu die 2 samen zijn gevoegd is er een serieus beveiligings-probleem als je er ook maar een beetje achteloos mee omgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het voordeel met de app is juist dat je geen tancodes krijgt, maar direct over kan boeken.