welke jaar moet ik mee nemen van mijn voorlopige terug gaaf voor belastingpapieren 2012 in te vullen?

Als ik de belastingpapieren over 2012 in laat vullen moet ik dan de voorlopige terug gaaf van 2012 of die van 2013 mee nemen.
Wat je eigenlijk iedere maand terug krijgt van de belastingdienst als je een hypotheek hebt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Beide: aan 2012 kan je boekhouder/fiscalist zien wat je in 2012 hebt betaald of teruggekregen, dit moet bij de aangifte van 2012 ingevuld worden.

Verder kan hij die van 2013 dan even controleren of deze wel klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen de gegevens, ontvangen/betaald zijn relevant dus die moet je aanleveren/invullen.