Is het mogelijk om wel nog te pinnen als je 'Mijn ING' geblokkeerd is?

Ik heb zojuist perongeluk 3x de verkeerde TANcode ingevuld tijdens een IDEAL betaling. Gelijk een melding dat mijn account geblokkeerd is en dat ik 5 dagen moet wachten op een ontheffingscode.
Mooi balen natuurlijk, want ik moet ook gewoon mijn rekeningen betalen.

Is het wel mogelijk om met de zelfde pinpas geld te pinnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Net zoals je zonder internetbankieren prima gebruik kunt maken van je bankrekening. Pinnen gebeurt met je pincode, en deze is enkel gekoppeld aan je betaalpas. Internetbankieren staat hier volledig los van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan wel gewoon pinnen.
Die codes gelden voor Internetbankieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel kunnen pinnen toen ik via "Mijn ING".. Heb alleen nieuwe codes gekregen voor het inloggen via de site dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens nij heeft AlPacina gelijk ja