Is dit een betaling over een overmaking?

Ik wil de windows 8 upgrade kopen, dus via het programma probeerde ik het te kopen. Ik heb een paypal rekening. Ik heb geklikt op betalen met mijn rekeningnummer (heb geen creditcard).

Nu kreeg ik dit mailtje terug:

Uw aanvraag voor het overschrijven van een bedrag van uw bankrekening eindigend op *** naar uw PayPal-rekening wordt verwerkt.

Dit neemt doorgaans 4-6 werkdagen in beslag, maar dat kan per bank verschillen.

We denken dat het bedrag op 1 feb 2013 op uw PayPal-rekening is bijgeschreven.

Na voltooiing van de overschrijving sturen we u een e-mail waarin de details van deze transactie worden bevestigd.

Als u ervoor kiest geld over te schrijven van uw bankrekening:

- Stuurt PayPal uw betaalverzoek naar uw bank.
- Maakt PayPal het geld over naar uw rekening nadat het bedrag is afgeschreven en wordt het geld dus niet teruggeboekt door uw bank.

Deze overschrijving wordt verricht op basis van uw instellingen voor Saldobeheer. Als u uw instellingen wilt bijwerken, logt u in op uw PayPal-rekening en klikt u op Saldobeheer.

De windows 8 update is helaas maar tot de 31e januari geldig. Als ik gewoon had over gemaakt via de paypal site kan het wel eerder. Is deze betaling die ik heb gemaakt via het upgrade programma alleen een overmaking van rek. nr. naar paypal rekening of een betaling van rek. nr. naar windows?

Hulp zeer gewenst!

Toegevoegd na 8 minuten:
Als het alleen een overmaking is dan doe ik het opnieuw via ideal en dan stort ik de andere 30 euro weer terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

U kan toch ook via een bankkaart of creditkaart betalen, zelfs via uw bank een overschrijving maken, dat gaat toch allemaal veel vlugger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens, kwam ik nu ook achter. Maar anders verricht ik een dubbele betaling. Betaal ik hiermee naar windows gelijk of moet ik hierna nog betalen?
Hallo,

Je Paypal haalt als t goed is gewoon het geld rechtstreeks van je bankrekening, althans dat deed ie bij mij. Ik heb ING, misschien dat dat nog verschil maakt en ik heb wel n Creditcard verbonden aan de PayPal rekening, maar werd niet gebruikt.
Je hebt tot 31 januari de tijd om de aanbieding te kopen.

M vr gr.
Carla