Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat een betaling van 2000€ voor mijn laptop veilig gaat?

Ik krijg 2000€ voor mijn macbook pro retina en ze komen om 18:15 om hem op te halen, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het geld kan testen en dus niet belazert word.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
634
Powergen
11 jaar geleden
Je hebt zeker geen cash-tester thuis?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee anders had ik de vraag niet gesteld :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kunnen ze misschien nog steeds nep zijn toch? Weten jullie misschien waar ze zoiets verkopen??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overmaken van tevoren inderdaad als dat nog gaat, zulke bedragen doe ik echt niet thuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2000 euro krijgen terwijl hij tweedehands is klinkt al bijna te mooi om waar te zijn.. Laat ze het bij jou thuis met internetbankieren overmaken, ik zou geen 2000 euro in cash aannemen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou met de koper naar een winkel kunnen gaan waar ze zo'n apparaat hebben om bankbiljetten te testen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En, nog veiliger, laat het geld overmaken.
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden
Geld over laten maken is het veiligst.

Als ze contant willen betalen, wat soms ook voordelen heeft, kan je ervoor kiezen een simpel apparaat te kopen om de briefjes op echtheid te controleren. Deze voor een paar tientjes al te koop.

Verder vind ik het aan te bevelen om met 2 personen te zijn bij de verkoop van een product in privesfeer en waar relatief fors bedrag mee is gemoeid. Vooral als je de kopende partij niet kent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding