dat is 1 deel van het antwoord, nou wil ik ook nog graag weten hoeveel elke maand afzonderlijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga zelf even een minuutje tellen dutchdj: http://kalender2013.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het was niet een deel maar het hele antwoord. Jouw vraag was dus niet volledig genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@dutchdj
Zet je reactie even bij je vraag.
Wie weet is er een gek die ze voor je gaat tellen...
Maar de aantal werkdagen van ALLE maanden in 2013 zijn er dus 260. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je moordigger voor je eerste antwoord, maar het domweg alle doordeweekse dagen tellen is niet de oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet?
Moet je wel de doordeweekse WERKdagen tellen.
Dus alle maandag t/m vrijdagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet opnieuw een vraag stellen. Moordigger heeft het antwoord gegeven en ik ga nu niet tellen omdat het de vraag niet was. Dat is niet eerlijk tov Moordigger. De link heb je, de feestdagen zie je, wat is je probleem?