Je VVV Cadeaubon is onbeperkt geldig, zolang de waarde in euro’s op de bon vermeld staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bonnen met een gulden én een eurovermelding zijn wél onbeperkt geldig.
Heb je nog een VVV Cadeaubon met alleen een guldenvermelding? Die is helaas niet meer geldig, maar gelukkig kan de VVV de verlopen bon wel aan je uitbetalen. Hoe? Stuur het A-deel (het grootste deel) van je verlopen bon naar VVV Geschenkbon bv, Postbus 70, 3956 ZS in Leersum. Vermeld hierbij jouw naam, adres en rekeningnummer. Zij betalen de verlopen bon dan aan je uit. Het B-deel (het kleine strookje) moet je zelf bewaren als bewijs van inzending.