per 1 januari moet ik naar een ander bedrijf maar ga niet akkoord. wat is als ik van het andere bedrijf de loon ontvang ben ik dan daar in dienst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

U kunt niet zomaar van het ene bedrijf overgeheveld worden naar een ander bedrijf waar u geen arbeidsverhouding mee heeft.

Uw contract bepaalt waar u werkt en niet diegene die u uitbetaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U moet uw vraag even verduidelijken.

Indien het oude bedrijf ophoud te bestaan en alle rechten en plichten worden overgenomen door het andere bedrijf wel. Dan ook met behoud arbeidsvoorwaarden.

Gaat een deel van het werk over dan heeft u een keuze. Echter indien er dan te weinig werk in uw functie overblijft kan dit uiteindelijk wel ontslag opleveren.

Zomaar u een ander bedrijf in loodsen omdat de werkgever dat handig vindt kan niet.

In bepaalde Cao is het zelfs opgenomen. In de schoonmaak wordt het personeel overgenomen als het werk naar een ander bedrijf gaat.