Is het mogelijk om via de bank (ing) een terugkomende creditcard betaling stop te zetten?

De partij die het geld af blijft schrijven daar kan ik geen contact mee krijgen namelijk, en zij leveren niet wat ik betaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Storneren kan alleen op een betaalrekening

Antwoorden (2)

je moet contact met de ing opnemen en de automatische overboeking blokkeren. Dat je geen telefoonnummer of adres hebt van de verstrekker van de card om deze af te zeggen is al vreemd en lijkt op oplichterij, want nu kun je deze bij niemand afzeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met de afdeling creditcards, daar kun je een betwistingformulier krijgen of deze kun je uitprinten online http://www.ing.nl/Images/Betwiste_transactie_creditcard_melden_tcm7-106306.pdf?id=20121228092410
Je bent voor zulke afboekingen verzekerd.
Je kunt dan ook je creditcard laten blokkeren, zodat ze niet meer kunnen incasseren van jouw card.
Binnen 8 werkdagen krijg je dan een nieuwe creditcard thuis gestuurd, deze
heeft dan een heel ander creditcardnummer en nieuwe pincode. Deze kun je later zelf wijzigen in een ING automaat.