ik heb een sw indicatie van 25 uur en een netto loon van €872 heb ik recht op een aanvulling? mijn leeftijd is 45 jaar overigens

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, want dat is behoor boven bijstandsniveau voor een alleenstaande:

Alleenstaande € 635,02
Vakantietoeslag: € 33,42
Totaal per maand:
€ 668,44

Jouw loon is maar liefst 200 euro meer per maand!

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijstand/vraag-en-antwoord/hoe-hoog-is-mijn-bijstandsuitkering.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat er vanuit dat hij alleenstaand is, dit wordt in de vraagstelling echter niet genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hij heeft het wel over 'ik'.
Don't blame de antwoorden, blame de vraagstelker