Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat zal bedrijfspolicy zijn en misschien hebben de klanten van Lidl wel niet zo veel om te verkopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is dat nou weer voor onzin ?

Andere antwoorden (1)

Uit mijn eigen tijd bij de Aldi (lang, lang geleden, maar vermoedelijk niet veranderd, en Lidl werkt op dezelfde wijze, evenals, in Duitsland, de Plusmarkt) :

Aldi en Lidl zijn bijzondere supermarkten waar op alle mogelijke manieren op alle mogelijke kosten wordt bespaard. Om voor de klant zo goedkoop mogelijk te blijven. Daar horen dingen bij waar de klant niks van merkt, zoals (vroeger) dat de winkel zelf geen telefoon heeft, en geen voor klanten toegankelijk toilet), en geen echte kantine (maar in de pauze flessen aannemen in het magazijn).

Het bijhouden van een bord met advertenties kost ook weer tijd en geld ; de kaartjes moeten geleverd worden, en het personeel moet het een beetje bijhouden, want voor je het weet is het een zootje. En voor elk kaartje dat er wordt opgehangen, verdwijnen er tien, wat het een dure 'service' maakt.

Die tijd en kosten passen niet in het bedrijfsprofiel van Aldi en Lidl, en daarom zul je in die winkels geen particuliere-advertentie-bord zien. Typisch Duits is het niet, want in elke andere Duitse supermarkt zijn die borden wel degelijk te vinden en worden goed gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind de Aldi ook de meest klantonvriendelijke winkel waar ik kom, ja, ik kom er nog, omdat de prijs mij overhaalt dat te doen. + Geloofwaardig antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mwah, ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee. Er is alleen altijd beduidend minder personeel in de winkel, dat wel. Maar ik ken zeker klantonvriendelijkere supermarkten. (Alle Nederlandse ??)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding