waar kan ik met mijn credit card betalen van de ing?

kan ik ook bij shell of bij de ah betalen met mijn credit card en zijn hier extra kosten aan verbonden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (5)

Ja kan, je betaalt je alleen blauw aan provisie. Als het kan blijft pinnen toch het goedkoopst. Overal waar je het embleem van MasterCard staat kan je met je ING-creditkaart betalen!

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.ing.nl/particulier/betalen/creditcards/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
hoezo blauw aan provisie het is een vastbedrag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je aan deze informatie, je betaald helemaal geen provisie!
Ja, dat kan gewoon. Het bedrag wordt na een maand automatisch van je tegenrekening afgeschreven.
De kosten van je creditkaart zijn € 40,- per jaar maar dat weet je waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw info klopt niet, bij een betaalpakket waar je cc in zit kost het niets extra. Heb je een basispakket kost de cc 20 euro op jaarbasis.
Als Shell en AH zo'n kaart accepteren als betaalmiddel: ja. Zelf betaal je een vast bedrag per jaar voor de creditcard.

Het bedrijf dat de kaart accepteert betaalt voor iedere transactie aan de kaart uitgevende instantie. Ik heb een percentage gezien van 1,25%. Dus als jij iets aankoopt van euro 100.- en betaalt met de creditcard, moet de winkelier euro 1,25 betalen voor de transactie.

Ik vermoed, dat zij daar niet blij mee zijn. De variabele kosten van een pintransactie zijn veel lager. (Heb ergens een tarief gezien van rond de euro 0,05 per transactie, afhankelijk van het aantal pintransacties.)
Computoon
11 jaar geleden
ING geeft creditcards uit van Mastercard en Visa. Bemande tankstations, restaurant en kledingwinkels accepteren deze kaarten veelal, er staat vaak wel een logo op de deur. Vooral in het buitenland makkelijk voor deze zaken en ook bij tolpoortjes.

Dat je provisie betaalt is onzin. De winkel waar je koopt betaalt vaak deze provisie! Wel betaal je een vast bedrag per kwartaal of jaar voor de creditcard.

Daarnaast heb je vooral bij Visa de mogelijkheid om gespreid te betalen. Als dit niet nodig is is het niet aan te raden, want de rente is erg hoog, tussen de 13% en 18% per jaar.

Toegevoegd na 52 seconden:
Het komt voor dat er wel een provisie wordt berekend, maar dit moet duidelijk worden aangegeven! Voordat je een betaling doet kun je het bedrag altijd controleren, net als bij pinnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ING geeft kaarten van Mastercard uit niet die van Visa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt iHave en provisie hoeft de klant niet te betalen. Bij een juist pakket hoef je geen extra kosten te betalen voor je creditcard.
Let op het mastercard logo op de deur, dan kun je betalen met je creditcard. Betaal je in 1x af dan kost het jouw geen extra kosten aan rente. De bank incasseert deze kosten automatisch van jouw rekening eind van de maand. Betaal je gespreid terug let er dan wel op dat je rente moet betalen, aangezien het dan een lening is. Geld halen uit een geldautomaat met je creditcard kost je 4,50 per keer! In dit geval kun je dan beter je betaalpas gebruiken.