Heb je met een wajong uitkering recht op subsidie voor sport van de gemeente Rotterdam?

Een vriendin van mij wil graag voetballen. Met haar wajong uitkering is dat bijna niet haalbaar. Nu hebben wij te horen gekregen dat er 'speciale potjes' zijn voor sport voor mensen met een minium inkomen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Elke gemeente heeft "speciale potjes" bijzondere bijstand voor mensen met een minimum inkomen. Dus ook de gemeente Rotterdam.

Volgens de site van de gemeente (zie onderstaande links)
is dit te vinden in het zogenaamde "Brug-boekje"
Hierin kun je vinden of je vriendin daar recht op heeft.

Is het niet duidelijk genoeg dan adviseer ik om te bellen met de gemeente of (bij het loket WMO) langs te gaan.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!