Heeft iemand een tips om een stage goed af te ronden?

Momenteel loop ik stage bij een productiebedrijf die kleding produceert. Ik ben net begonnen met mijn stage van 20 weken en wil het graag goed afronden.
Heeft iemand belangrijke punten/ of tips waar je in het algemeen rekening mee kunt houden om een stage goed af te ronden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Luiasteren naar wat je verteld wordt
zorgen dat je geinteresseerd overkomt
Durf te vragen als je iets niet begrijpt
Wees behulpzaam, dus vraag of je kunt helpen, of iets anders nog kunt doen, als je eigen werk klaar is
anneliez
11 jaar geleden
Nu mag je nog vragen stellen , en doe dat ook . Niks is slechter voor je stage beoordeling dat je aan het eind van je stage nog vragenstelt die aangeven dat je er 20 weken voor niks hebt gezeten :) . Dus slimme vragen nu , zijn hele domme in de laatste week . Toon interesse en zeg niet steeds iets van op school heb ik het zo of zo (beter) geleerd . Geef ze het idee dat ze belangrijk slim enz zijn :) nee niet naar de mond praten maar het moet leuk zijn je wat te leren . Succes.