Wanneer moet men deze belastingen betalen?

1. Vennootschapbelasting
2. loonbelasting
3. Successierechten
4. Omzetbelasting
5. Dividendbelasting

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vraag me af of je jezelf afvraagt in welke periode men dit moet betalen of in welke situatie?

Voor de 1e vraag kun je het beste even kijken op de site van de belastingdienst.
Antwoord op tweede vraag:
Vennootschapsbelasting is een bedrag dat betaalt wordt over de winst

loonbelasting is het bedrag aan belasting dat de werkgever inhoudt op iemands fiscaal loon.

successierechten: een erf belasting.

Omzetbelasting: Een heffing dat de overheid doet op het verkopen van goederen en/of diensten.
Dividendbelasting: heeft betrekking op het uitreiken van aandelen, hierover dient belasting betaalt te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u wikipedia + de soort belasting googelt, krijgt u een aardige indruk wanneer en in welke situaties men deze belastingen is verschuldigd.
fisbel