Heeft een ADHD'er recht op WAJONG samen met een stufi?

om even de situatie te schetsen.

Ik ben nu 17, sinds een half jaar is de diagnose AD(H)D bij mij gesteld. nu hoorde ik laatst dat je vanaf je 18de dan recht hebt op WAJONG. Ik ga 5 dagen in de week naar school. doe MBO Niv 4. dus vanaf mijn 18de heb ik sowieso recht op Stufi en OV.

nu zijn dus eigenlijk mijn vragen:

heeft een ADHD'er überhaupt recht op WAJONG?
Heb ik nog recht op Stufi als ik een WAJONG uitkering heb? of anders om, heb ik recht op WAJONG als ik stufi krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

als je niet kan functioneren op de arbeidsmarkt kan je idd een wajong krijgen met adhd de stufi en ov lopen dan gewoon door. (mijn zoon heeft hetzelfde ook stufi,ov en wajong). wajong kan je trouwens aanvragen als je 17jr en 9 maanden bent

Toegevoegd na 10 minuten:
ik heb even voor je gekeken op http://www.anoiksis.nl/content/kan-ik-naast-een-wajong-uitkering-ook-studiefinanciering-ontvangen daar staat het precies op suc6 ermee btw www.uwv.nl is ook iets