Hoeveel uitkering krijgt iemand die 10jaar gewerkt heeft en 1800 euro verdiende die nu zijn baan kwijt is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ww uitkering is 75/70 % dus zeg iets ronde de 1500 euro en dat voor een maand of 10
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt er ook aan wat voor uitkering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou maar stoppen met je baan en lekker op vakantie gaan lekker luie dingen doen... Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De afgelopen regeringen zijn van mening dat mensen die zonder werk zitten dat vrijwillig doen en daarom wordt er flink gesneden in de uitkeringen.
Je zult volop moeten zoeken naar een nieuwe baan anders wordt er gekort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik hoor dat dat geen uitkering is maar ww dat is iets van uwv denk ik omdat er in totaal 20 jaar aaneen arbeid verricht is en nu plotseling is gestopt

Het beste antwoord

Arbeidsverleden Duur WW-uitkering
3 jaar 3 maanden
4 jaar 4 maanden
5 jaar 5 maanden
10 jaar 10 maanden
15 jaar 15 maanden
20 jaar 20 maanden
30 jaar 30 maanden
38 jaar 38 maanden (= maximum)
40 jaar 38 maanden

Toegevoegd na 2 minuten:
Een beter overzicht kan je vinden op de website van het uwv:
Dit was althans zo, maar dit soort dingen verandert, dus kan je nog eens nachecken op de site van UWV.

Je krijgt een WW uitkering die 70% is van je salaris dat je als laatst verdiende, zal zo rond of tussen de €1200,- -
€1300.- zijn.
amc