Nee, als je een opleiding bij de LOI volgt krijg je geen studiefinanciering.

Toegevoegd na 2 minuten:
Herstel: bij een paar opleidingen aan het HBO kun je studiefinanciering krijgen.

Voor een MBO opleiding al zeker niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Herstel: bij een paar opleidingen aan het HBO kun je studiefinanciering krijgen.

Voor een MBO opleiding al zeker niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Herstel: bij een paar opleidingen aan het HBO kun je studiefinanciering krijgen.

Voor een MBO opleiding al zeker niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Van de LOI site zelf: Heb ik recht op studiefinanciering?
Je kunt alleen studiefinanciering krijgen voor voltijds HBO-opleidingen en duale HBO-opleidingen. Voor overige (MBO-) opleidingen is het helaas niet mogelijk om in aanmerking voor studiefinanciering te komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bah, weer een onterechte, ongemotiveerde min, plus ter compensatie, het is immers een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel crea. Als het om een meningsvraag gaat of een opvoedingsvraag of religieuze vraag kan ik het nog begrijpen maar ik snap dit soort minnen gewoon echt niet. De vraagsteller heeft er dan meer aan dat men even zegt wat er fout aan is want ik ben mij ook van kwaad bewust. Net ook een min op de vraag hoe hard die Felix ging in zijn vrije val...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle, bedankt voor het antwoord. Aangezien ik werkloos ben en recht heb op een wajong uitkering is het onder bepaalde omstandigheden de hele opleiding vergoed te krijgen. Zie hier: http://www.loi.nl/artikelen/nieuws/PRD_023945?publicId=6 Studiefinanciering blijkt inderdaad helaas niet mogelijk..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (1)

Als je een aangifte formulier van de belastingdienst invult, mag je je studiekosten wel als aftrekpost invullen.