Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

doen banken nog steeds aan muntrollen?

kun je die nog steeds halen bij een bank?
Of moet dat allemaal van te voren zijn besteld?

Heb 10 euro aan kleingeld nodig,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of het bij alle banken zo is maar bij in elk geval één bank bij ons in het dorp hangt een muntrolautomaat aan de muur waar je gewoon je rol pinnen kan. Het is een bank met een agrarische achtergrond maar ik zal de naam niet noemen om geen reclame te maken. Je betaalt wel per transactie(of per muntrol dus, maar één per transactie) iets van 50 cent en rollen van 5 of 10 cent worden op deze manier dus wel aardig duur. Als je de tijd hebt kan je overwegen een paar kleinigheden te gaan kopen. Bij het ziekenhuis bij ons in het dorp hangt een wisselautomaat die munten geeft voor biljetten en daar betaal je geen opslag. Bij sommige parkeerautomaten werkt het ook zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die kun je nog steeds bij de bank halen, echter hou er rekening mee dat je wel extra kosten moet betalen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
10 euro zullen e vast wel op voorraad hebben.
Maar ik weet wel dat het voor winkeliers extra geld kost, dus misschien is het goedkoper om de collectebus van de kerk even om te gaan wisselen (met toestemming natuurlijk ;)
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had gekund op langere termijn alleen heb het morgen avond nodig :P

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding