Dat ligt aan je daglimiet. Die is ingesteld toen je rekening werd geopend. Misschien kan je contact opnemen met de klantenservice met de vraag of het mogelijk is.

Bovendien moet het bedrag natuurlijk op je rekening staan ;)

Als als je het ''uit de muur trekt'' doe dat dat bij een ING automaat. Want je kan maar tot 250,- bij andere banken pinnen.

Succes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er kan geen daglimiet vastgesteld worden bij het openen. Je kunt als het saldo toereikend is 800 euro pinnen met je pasje in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daglimiet is 2500 in de winkel ook bij een jongerenrekening (mits saldo toereikend)
Afgezien van je daglimiet en het saldo op je rekening, dat toereikend moet zijn: zonder toestemming van je ouder(s) mag een minderjarige officieel geen "koopovereenkomst" aangaan. De meeste winkeliers doen hier overigens niet moeilijk over, maar eigenlijk overtreden zij daarmee een wet. Ik zou dus ook even toestemming vragen aan je ouders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom geeft iemand hier een duim omlaag? Leg het dan ook svp uit waarom u het niet eens is.
Hoe die betaling bij de ING zit ligt aan je kredietsaldo. Voor de aankoop op zich, alleen als je toestemming van je ouders hebt voor deze aankoop.

(Een minderjarige is handelingsonbekwaam. Dit betekent dat een kind onder de 18 jaar in principe geen overeenkomsten mag aangaan zonder toestemming van de ouders. Gaat het echter om een aankoop die voor kinderen van die leeftijd gebruikelijk is, bijvoorbeeld kleren of cd's, dan mag een leverancier ervan uitgaan dat die toestemming er is. In zo'n geval kan een aankoop van een kind niet teruggedraaid worden. Is de aankoop of overeenkomst niet gebruikelijk voor de leeftijd van het kind, dan kunnen de ouders deze meestal terug laten draaien. (Dit kan het best door een aangetekende brief te sturen naar het bedrijf waar het kind de aankoop deed).

Toegevoegd na 41 seconden:
Kredietsaldo moet daglimiet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een aankoop door een minderjarige kan wel degelijk teruggedraaid worden! Ik heb het zelf gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry Hoofddorp: Als het saldo toereikend is op de rekening, wordt het bedrag gewoon afgeschreven.
Je had jouw antwoord niet behoeven te corrigeren. Het was correct. Betalingen kun je altijd doen tot het maximale saldo dat op jouw rekening staat en een bedrag er over heen wat je eventueel aan krediet bij de bank hebt afgesproken. Iets anders is het als je geld uit de muur haalt. Maar dat was de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De daglimiet is 2500 euro richard en ook staat er 3000 euro op je rekening kun je dat dan niet pinnen in een winkel op dezelfde dag.
Als je saldo toereikend is, kun jij 800 euro pinnen in een winkel met jouw pasje. Je daglimiet is 2500 in een winkel. Geld uit een automaat is tot 250 per dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Larsy 167, dat mag je ten allen tijde. Mits het saldo op de rekening van deze pas toereikend is. Het kan zijn dat jij je moet legitimeren. Kun je aantonen door legitimatie dat de pas jou toebehoort, mag jij betalen met de pas.

De antwoorden en reactie`s die voorbij komen over pinnen en minderjarig doen minder ter zake: hiervoor gelden bepaalde bedragen.

Er van uitgaand dat het jouw eigen pas is en het saldo is toereikend, mag jij betalen met deze pas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Technisch gesproken: ja.

Houd er echter rekening mee dat je ouders (in veel gevallen) de aankoop kunnen laten terugdraaien als ze het er niet mee eens zijn, omdat je nog minderjarig bent. Daarvoor zullen ze bij de ondernemer terecht moeten. Ik ga er echter van uit dat je eerst toestemming aan je ouders hebt gevraagd voor deze aankoop.
Computoon